Sista, frågor och svar!

Postat av: Hemen

varför är du söt?(A)

- Hej Hemen!
Haha, vilken fråga. jag tror ärligt talat att jag inte kan svara på den, varför jag är söt? Så du menar att jag ska stå och berätta varför jag är söt, hmm.. hur tänkte du nu? men tack för din komplimang iallafall, tusen tack! :)

Postat av: michelle

vad funderar du på att gå för gymnasium när du slutar nian?

- Hej Michelle!
Jadu, det är knappt så att jag själv vet, men jag har funderat på handels på jensen. jag ska åka runt lite på öppet hus och så, för att kika på alla olika skolor, kanske blir helt annat när jag är klar. men just nu är det jensen som lockar mig mest, dudå? ♥ Kram!

Postat av: MYMiC

jag frågar vad du gillar för musik och om du kan ge ett musiktips :o hahaha desperat på new music :D

- Hej MYMiC!
Alltid härlig med lite musik frågor, jag älskar nämligen musik som säkert många andra gör också! jag gillar olika, allt ifrån techno till sköna disco låtar. lite musiktips, hmm.. David Guetta-Missing You! riktigt bra, kram!

Postat av:

Ja, men eftersom i ngen fråga är fel så passar jag på. När ska vi åka til Thailand nästa gång?? Kram/Din businesskompis Tove.

- Hej Tove!
Jadu, helst med en gång, men jag hoppas så snart som möjligt. I början av 2011 ? Gud vad härligt att åka iväg i några veckor, underbart! Kram Din BusniessKompis Emily ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på shoppingen :)

2010-12-03 @ 22:56:29

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0