pepparkaksbak med små kusinerna!♥

Mina inlägg börjar alltid med "hej mina fina läsare" eller "hej mina underbara läsare" eller något sånt ;-) blir så tjatigt, så idag skriver jag bara. rubriken får tala om vad jag skriver om, och det forsätter HÄR på inlägget.
Min dag idag har inte vart så speciell, som ni vet om så hade jag pepparkaksbak med mina små kusiner idag, super mysigt! bilder på pepparkakorna och små kussarna kan dyka upp, mamma har kort på sin systemkamera som jag kanske får låna en snabbis, vi får se, ni märker när det finns här på bloggen.
Senare, eller snart ska jag ta ett härlig varmt bad med massvis med levande ljus!
Ni som känner mig ordentligt, vet att jag älskar massor med ljus, det gör rummet ännu mysigare, vilket jag älskar! ♥

Ska tagga lite smått nu inför matchen imorgon med skälby. vi möter orresta, så vi får se hur det går för oss. vinner skälby matchen imorgon leder dom tydligen serien, det var de pappa sa, men man vet aldrig ;-)
Jag kommer självklart att uppdatera efter och säkert innan, eller nej kanske inte. vi ska samlas tidigt tidigt, eller lagom tidigt, så vänta er inte att det kommer dyka upp något innan matchen ;-) men det kanske blir så endå, så håll utkik ifall att!
Ska kila neråt och äta någon mat som pappa har fixat, vi får se vad det blir..
Ha en jättebra lördag! ♥



Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0