onsdag

Jahapp, ska man säga om denna dag då?

Det börja med att jag försov mig till 20 över 8, så självklart blir jag sjukt stressad och springer ner för att kolla om pappa är hemma eftersom han är sjuk. och han kunde skjutsa mig, för som tur va, var han vaken. så jag kom dit 20-25 minuter försent, men första gången kände jag mig INTE stressad, bra de!

Skolan rullade på som vanligt, skönt med 2 sista lektionerna med vikarie. svenskan kolla vi på film och på so:n fick jag, jonna och mimmi en egen sal för att förbereda oss inför so-redovisningen. så vi gjorde de med våran grupp och sen dunka vi musik, och kolla facebook och så. skapligt skönt! vi sa bara när vikarien kom att vi hade jobbat på som fasen, och till svar fick vi: Jättebra jobbat! duktiga flickor, eller? ;-)

Kom hem vid 4, slappade en stund och sen dra vidare till små grabbarna och vara coach på HELA deras träning. jättekul faktiskt! jag tränade målvakten, eftersom jag är mer insatt i det. och jag gav tips som jag själv tyckte han behövde tänka på. och det bästa var att han gjorde så grymt bra ifrån sig när han gjorde som jag sa, mina ord gjorde verkligen nytta, så jag hoppas det håller i sig, för jag var jättestolt över honom!

Utespelarna var självklart också jätteduktiga, vilka skott små grabbsen får till! vi körde en övning om man inte träffade mål när man sköt så blev det 10 riktiga armhävningar, alltså på tårna, INTE på knäna. jobbigt, men dom klara de jättebra! så jag åkte därifrån som en stolt "tränare". nästa gång jag ska träna dom blir efter julen.

När träningen började så frågade en av grabbarna om jag skulle hålla i hela träningen, och det skulle jag, och jäklar vad glad han blev! jättekul att se att dom iallafall vill att jag kommer varannan måndag och kör övningar med dom, I like it ;-) redan en favorit? hmm..

Ska ner nu, kika på tv och sen sova!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0