Ny dag!


En gammal bild sen vi skulle ut och springa, eller vad skulle vi göra?
Det var i somras iallafall, och hittade den här bland alla mina bilder här på bloggen, och så är det också mina favvo tjejer, så det kunde inte bli bättre! ♥

Ny dag, nya saker man ska göra.. jag har inget spciellt för mig idag, tycker det är sjukt skönt att bara sitta hemma och kolla på tv, bara slappa. jag är ingen sån som slappar i vanliga fall, utan befinner mig helst i spåret och springer eller något annat. som jag skrev på facebook, jag vill börja träna!

Jag ska iallafall gå ut och gå med hunden senare, lite träning iallafall om jag går i raskt takt hela tiden, me like!  jag har tänkt på att fixa lite grejer här, "veckans bild", "frågestund", eller något sånt. mina favorit "saker" m.m. skulle det vara något?

Jag tycker bloggen blir så tråkig med bara bild och text ibland, så därför vill jag fixa lite mer sånt. jag har ibland "dagens outfit", "dagens låt", och sånt kul ;-) vill lägga till något mer!

Vi får se hur det blir med den saken, men så länge.. Ha en bra dag!
Videoblogg kanske dyker upp senare! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0