my own computer!

Nu sitter jag på min egna data som jag orkade rensa en sista gång, och starta om. den funkar perfekt nu, lite seg ibland, men den är så mycket bättre än innan. skönt de!
Träning avklarad, och overallerna kom idag ifrån innebandyn, ska försöka fixa bild på de någon dag i helgen.
Imorgon drar jag och jonna till stan och gör stan osäkert. på lördag ska jag iväg lite tidigt och kika på p98's match och också "coacha" max som står i mål, jättekul faktiskt. senare drar jag vidare på matchen i västerås med skälby, dom möter kumla och ville ha mig som reserv målis ifall att deras skulle skada sig. klart jag ställer upp! ♥
Och senare på kvällen drar familjen till några i släkten och äter god kvällsmat, mysigt!

Pluggningen och allt kommer förmodligen emellan, ett enda prov nu som vi ska ha på tisdag och sen matteprov om 2 veckor, behövs inte tänka på nu ;-) nu är det gympa provet som är de viktigaste, resten tar vi sen!
puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0