my day today!



En bild på mig och elin före gympan i tisdags ;-) skapligt söta, eller vad säger ni?

Hej alla godingar, hoppas eran onsdag har varit jättebra.

Som ni vet, så har jag vart ledig idag och samt alla ifrån min klass, utom några stycken som inte var med hela tiden på hajken osv.. men jag var med exakt hela tiden, och hade en underbart ledig dag idag. dagen spenderas med bruden på bilden, elin. underbar dag faktiskt, skönt och bara umgås. jag följde med henne och gjorde lite "ärenden" och efter drog vi till ett mysigt fik och beställde in en varsin varm kopp med choklad. super gott, och riktigt mysigt att bara sitta där. men iallafall, vi pratade och pratade, eller snarare hon, men de va jättekul att höra det hon hade på hjärtat, och senare drog vi åt varsitt håll, alltså hem.

Sitter här nu, pappa hade kopierat min krönka på jobbet eftersom skrivaren funkar inte än här hemma, men nu är den hemma och lämnas in ska den imorgon. frågestunden är igång ett tag till, så bara att fråga på!

Ska kila iväg mot västerås senare, tjejerna kör träningsmatch med skälby mot vib i div 2. tufft motstånd, men endå superkul! jag sitter på sidan av, och det suger rent ut sagt, fanfanfan!
Lite mat nu, varmare kläder sen är jag redo! puss / E'

Kommentarer
Postat av: Elionore

okej, jag ska snart åka och kolla på träningen :)

2010-12-01 @ 17:17:21
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0