my angels!



Mina änglar, en härlig sommarbild dessutom! ♥



Hej mina fina läsare!
Ännu en dag avklarad i skolan. känns skönt, och gjorde dessutom ett prov idag, gympaprovet. så nu är det borta också, 3 saker kvar. SO redovisning på måndag, engelska glosor till på måndag och matte test imorgon. det blir mindre och mindre, skönt! har hunnit med lite matte idag, eftersom jag inte fick så mycket gjort idag på lektionen, opps! bara att jobba igen hemma, ligger snart i fas.

Annars.. jag följde med jonna hem efter skolan, vi tog en varm kopp te när vi kom hem till henne och bara snackade, underbart! satt vid datan och lyssnade på härliga låtar och hade allmänt kul. måste göras om ;-) hade tur, så slapp gå hem, pappa kom och hämtade mig. hade inte så stor lust att gå i 15 minusgrader hem till mig, bor väääldigt långt ifrån jonna, eller det blir väll längre desto kallare det blir haha! hängde ni med där?

Tog en varm dusch när jag kom hem, och nu sitter jag här! gjorde matteläxan också som jag berättade, och nu ska jag snart krypa ner i sängen.

Visst är det snyggt det mimmi har fixat nedanför? tack stumpan! ♥


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0