min röst är nästan helt borta! "/

Ungefär så känner jag mig idag, hel förskyld verkligen!

Min röst är helt åt h*lvete verkligen, så jag äter halstabletter, och använder nässpray hela tiden. inge kul alls, men bättre att det är såhär än att jag kanske får feber. jag har inte fått det än, och jag hoppas verkligen inte att det kommer sen. jag vill gå dom 3 sista skoldagarna nu, och sen har jag också muntlig so-redovisning imorgon. och då ska jag läsa, men som tur är, inte så mycket. annars vet jag inte hur min röst skulle ha klarat sig. den kanske blir bättre imorgon, vem vet?

En videoblogg dyker upp snart eller senare!
Även om jag är hes, så kan det inte hindra mig att göra en videoblogg, så det kommer och så lite bilder sen i fredags när jag var med jonna.

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0