lördag!

En gammal bild jag gjorde till mimmi, sött va ? ;-)

Iallafall, har sovit hos mimmi till idag, därför har jag inte uppdaterat något alls. vi har haft jättemysigt, bara umgåtts och kollat på film, snackat, ja sånt som vi behöver ibland 
Jag var med jonna igår innan mimmi, och då hade vi som ett litet hemma spa hos mig. vi masserade varandra och hade tända ljus också, och pratade om allt! skönt att kunna prata av sig! ♥
Vi hade också bubbelbad, superkul!
Iallafall, jag vaknade vid halv 11, men somnade om tack vare att mimmi fortfarande sov. så somnade om till halv 1, då när mimmi väckte mig.
HJ-match senare, och jag har också blivit förskyld! f*fan..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0