juldagen!


Nu äntligen kommer det upp lite bilder på bloggen, något som gör bloggen lite roligare än bara texten innan! här är 2 bilder på mig, och dom är tagna med min webbkamera, mina nya älskling, haha! den är grym och jag älskar den verkligen. den andra bilden va lite dålig, men de va mörkt i rummet, men ni ser endå att det är jag, eller hur?
Jaa... hoppas ni har haft en underbar julafton (gårdagen). jag hade en toppen julafton. jag fick iprincip det jag önskade mig. det jag fick var:
Webbkamera, pengar, presentkort på kicks och h&m, navelpiercing, peace-örhängen, en platt-tv, en dvd, en väckarklocka (jättebra! den lyser efter vare 10 minuter starkare och starkare), filmen "farsan", en premuation till vilken tidning jag vill. jag tror det var allt, jag är GLAD 

Dagen idag, så kommer några ifrån släkten och äter hos oss igen, mysigt!
Ska också försöka hinna med en promenad med hunden, I need that!

Men så länge, ha en underbar dag, och videoblogg kan dyka upp senare som jag bloggar ifrån webbkameran, rätt nice ju!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0