juldagen, kväll!


Lägger ut en bild på mig och min fina vän mimmi! ♥
Jag tror ni känner igen henne efter ett x-antal gånger som hon har vart med här, eller?

Jaa.. nu har släkten åkt, och jag fick ett litet "mini" jobb. att städa undan allt efter dom som kanske tog en kvart. pengar som hamnade rätt ner i plånboken och som kommer användas till shopping, ohja!
Jag är så himla sugen att åka till stockholm och handla på mellandagsrean, och jag tror att det är flera som tänker samma sak som mig  vill shoppa massor med grejer, fingrarna kliar efter att pengarna ska slösas, slösa var ordet, haha!

Nu så ska jag inte göra så mycket, jag tror jag ska sätta på filmen "farsan" som jag fick i julklapp igår och kolla på min nya platt-tv som jag också fick i julklapp och till de ska jag ha mina ugnsbakade chips sour cream SOM ÄR KÖPTA! lät som att jag hade gjort dom själv, men så duktig är jag inte..
Ha en forsatt härlig kväll på juldagen! ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0