JAY VANN!

Hello my sunshines ♥

Det vart ingen match med damlaget idag av olika skäl. absolut ingenting som jag skriver här, men det räcker bara med att "jag var inte med". kom hem precis till idol 2010 finalen. både minnah och jay var grymt duktiga, men tyvärr så var det bara en som skulle vinna och den turen fick...JAY! även om jag röstade på minnah, så är jay helt klart en värdig vinnare, hans röst! ♥

Jaa.. imorgon så är det pepparkaksbak med små kusinerna som vi har varje år, som en liten tradition. mysigt va ? ;-) efter det blir det någon god mat som mamma lagar antar jag, alltså ingen speciell dag imorgon! lika bra de, hårda veckor som är borta nu, det är nu läxorna trappar ner ordentligt, har knappt något kvar här hemma heller. känns så himla skönt, men tomt. och nej, jag vill verkligen inte ha läxor, men så mycket som vi har haft under alla veckor, jobbigt men skönt att man har klarat av de! vill inte tänka att allt blir värre på gymnasie, usch..
Det enda vi har kvar är: SO redosvisning på måndag och engelska glosor på måndag.
Alltså ingenting till skillnad från förut 
Nu ska jag krypa ner i sängen, mina ögon orkar inte hållas vakna längre! God natt!♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0