ingen rubrik!

Only my girls 

Mina senaste inlägg har varit sjukt tråkiga tack vare att den stationära som jag nästan alltid sitter vid kan inte på något sätt ladda upp bilder på ett inlägg. även om det är bilder som jag redan har laddat upp, så går det inte, utan det står "internet slutar fungera". så det var bara att sätta sig vid min data idag, den går okej fort! den duger helt enkelt ;-)
Min dag idag har sett ut som alla andra dagar, utom att hela min klass, 9:3 dansade juldans idag. det va riktigt kul ;-) kom hem och satt mig här, och ska snart iväg på träning och träffa några av mina tjejor! ♥
Det är också föräldrarmatch, men vi får se hur de går med att föräldrarna kommer dit. vi får köra på så många vi är helt enkelt.
Morgondagens planer blir att kanske vara med jonna. vi hade tänkt göra hemma-spa här hos mig, och innan det köpa något gott, typ godis och sånt. det förtjänar vi väll efter en hård vecka i skolan, och sen är det ju också fredag imorgon. men vi får se om vi skulle göra det, vi ska också hämta korvar som vi har beställt igenom klasskassan. samla in pengar till klasskassan! men jag uppdaterar imorgon om det, hoppas jag!

Har kollat runt i min garderob efter olika "outfits". hittade en iallafall, kanske blir den imorgon.
Ha en toppen dag! 


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0