imorgon är det julafton :o

JULAFTON IMORGON, JAG KAN FORTFARANDE INTE FATTA DET!

Känslan av julafton börjar sakta komma. alla julklappar ligger under granen, och det är inte så lite heller. hela släkten på mamma's sida ska vara här imorgon, myspys! och sen är det uppesittarkväll ikväll med familjen, som en liten tradítion vi brukar ha. lite gott godis och varm glögg, längtar redan!

Dagen idag har vart lite små stressig, därför har jag inte bloggat något. jag och pappa drog in till stan tidigt idag, så jag gick upp vid 9, halv 10. pappa skulle köpa julklappar till mamma, och allt blev perfekt, men herregud så mycket bilar det var, fast man kan nog inte förvänta sig så mycket när det är dagen innan julafton!

Ovanligt så kom jag inte hem med något, duktigt! så när jag kom hem tog jag tag i allt som låg nerstökat i mitt rum, bäddade sängen och gjorde julmys där också. som en julstädning kan man säga. tog också tag i kaninens bur, gjorde det mysigt till honom, fyllde på mat och ska snart gå och fylla på vatten!

Nu ska jag sitta här en stund och sen KANSKE gå på en promenad med hunden.

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0