fix med naglarna!

Lite små fix med naglarna!

Kom på att jag inte hade suttit och fixat med naglarna sen jag var i turkiet, och endå satt nagellacken kvar? rätt bra, men tråkigt att ha samma färg hela tiden, och speciellt efter en sån lång "period".
Så bestämde mig för att använda någon slags rosa, även om jag tycker det är mer sommrigt. som ni ser, tänkte jag på nån av dom två som ligger i den lilla asken, jag fick det av Jonna förresten när jag hade tjejkväll med laget. & jag passade samtidigt på att fixa ögonbrynen också, om ni undrar vad det är på bilden längst upp, så är det en slags "hyvel" fast till ögonbrynen. har köpt den på make up store. istället för att noppra bort örgonbrynen, så kan man ta den istället, eller små små strån som man inte får bort helt med en pincett, då är den perfekt!
Då vet ni lite om det också ;-)

Ska få fixade nagar på riktigt av Johanna någon gång sen. hon är riktigt duktig på att fixa naglar, kan länka hennes blogg så får ni se vad hon gör. det är en klasskompis och en bra kompis till mig om ni undrar, hennes blogg.

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0