dagens shopping!



Lite bilder ifrån shoppingen idag med jonna. jag var tvungen att hitta något till grötlunchen, så det blev kläder till det och ett par uggs som var ett riktigt tvångköp. jag skulle inte ha uggs den här vintern, men det finns inga andra som faller mig i smaken, så det slutade med att jag stog och betala 199:- för mina uggs. fördelen med dom här uggsen är att sulan är mycket bättre än dom förra jag hade, som ni kanske ser på bilden? dom är tjockare och hårdare, mycket bättre!

Kläderna håller jag lite *hemligt*, ni som kommer träffa mig på grötlunchen får se då, och ni som inte kommer det, får se bilder på det efter allt. puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0