Bloggar på morgonen!♥



God morgon! 

Jag trodde jag skulle få stanna hemma idag med tanke på att jag inte mådde så jättebra igår. jag ville verkligen inte vara hemma med tanke på att det BARA är 3 dagar kvar, bara 3! och sen hade jag också muntlig redovisning i so:n, som jag inte ville missa eftersom betyg och allt ska sättas.
Lite ovanligt att jag bloggar så tidigt, right? jag vaknade nästan en timme innan jag skulle upp egentligen, eller vad jag brukar iallafall. men idag så var jag så pigg, så jag gick upp också. jag va jättehungrig, så därför gick jag upp och käkade frukost. fixade mig i lugn&ro, så nu är jag klar, en halvtimme nästan innan jag ska börja röra mig mot bussen.
Jag antar att det är lång skoldag idag, som alltid på måndagar. vi kommer inte gå fulla skoldagar den här veckan, eller dom 3 dagarna. jo, kanske idag men inte imorgon, eller så är det så, jag har ingen aning. jag råkade glömma min loggbok med all information i jonna's väska i fredags när hon var här, så jag får helt enkelt kolla av det idag.
Efter skolan drar jag, jonna & emelie in till stan och julshoppar. ska bli jättemysigt att bara åka in och går runt på stan med mina vänner. jag har bestämt vad jag ska köpa till mamma&pappa. och sen är det lite till mig själv också, så det blir kanon! vi möter också upp min mamma och jonna's mamma i stan, så vi kan åka hem med dom, och stanna lite på olika ställen också (det är där jag ska köpa mina julklappar). säger inte vart, för dom läser min blogg haha!
Nej, nu ska jag ta lite nässpray, stoppa i mig lite halstabletter och sen börja röra mig mot bussen! 

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0