2010!

2010 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga speciella, eller inte vad jag minns iallafall

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, ingen som stog mig nära men en i min ålder tråkigt nog..

5. Vilka länder besökte du?
Spanien

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, det är klart att det finns något man saknar, men 2010 var ett grymt år!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Hm.. jag har många fina datum, speciella och speciella, finns många av de!

8. Vad var din största framgång 2010?
Hm framgång? ingen aning..

9. Största misstaget?
Det finns en del av det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har tur att nästan aldrig bli sjuk, men jag har nog haft feber säkert,
var förskyld och sånt som man brukar ha oftast..

11. Bästa köpet
Alla nya möbler till mitt rum, när jag gjorde om!
Fast det var släkten som betalade ;-)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, och sen är jag IBLAND duktig på att spara till något som behövs
senare..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina underbara vänner, helt klart! sen finns det annat också,
allt med sommaren gör mig glad, värme, sol, ALLT!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
En sommarlåt enligt mig är gettin over, sommaren "ploppar" upp i 
huvudet direkt när jag hör den, och grymt sköna dunk låtar tack vare
min älskade mimmi.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror nästan att jag har vart gladare i år än förra året. det är så mycket
glatt som har hänt runt om mig än förra året, så jag tror 2010 slog 2009!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inse saker i förväg, vilket är ganska svårt.. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Finns nog ingentig som jag önskar att jag skulle ha gjort mindre,
jag är nöjd!

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med min familj och släkt
19. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr så vart jag de

20. Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker, typiskt mig att följa de, men har gjort det sen
det började, haha!

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Kanske

22. Bästa boken du läste i år?
Ingen speciell, läser inte så ofta!

23. Största musikaliska upptäckten?
Rix fm festivalen, helt klart skitkul!

24. Något du önskade dig och fick?
Jag fick en platt-tv och dvd som jag önskade mig, och annat också!

25. Något du önskade dig men inte fick?
En större säng

26. Årets bästa film?
Årets..har sett så många bra, men dom 3 bästa är: frozen, taken och
en film som var grym, men som jag inte minns namnet på!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Blev firad av några av mina söta vänner och gick i skolan, kasst att
fylla på en tisdag!

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, det tror jag inte. som jag har sagt, jag är nöjd med 2010!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Varierat! men mig själv iallafall!

30. Vad fick dig att må bra?
Alla mina fina vänner, såklart!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen tror jag!

32. Vem saknade du?
Min morfar. att få träffa han ungefär 1 gång per år, är svårt för mig!

33. De bästa nya människorna du träffade?
Alla i min grupp såklart, och dom jag umgicks med mycket på sommaren!
Och så har jag träffat några nu, eller lärt känna!

Jag hoppas verkligen att jag kan lämna 2010 för gott och 
vänta mig ett underbart 2011! 
Tusen tack till er alla, mina underbara!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: imorn blir det att sova bort hela dagen! :D sj?

2010-12-31 @ 12:24:49
URL: http://snows.blogg.se/
Postat av: M A J A

sv; Jaadu, haha. Det återstår att se. Vad ska du hitta på då? :)

2010-12-31 @ 12:30:11
URL: http://majateres.blogg.se/
Postat av: nicklas

haha jasså, gör jag ? ;) härligt, flyttar till sthlm i juni!

2010-12-31 @ 13:09:28
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postat av: LIZA

sv; Jag börjar i gymnasiet efter sommarlovet:)



Ja, det blir samma här nu tror jag! Haha ;D

2010-12-31 @ 13:12:28
URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/
Postat av: Becca

soho :D

läget? taggad för ikv?? :b

2010-12-31 @ 13:26:19
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: nicklas

haha ja men eller hur!! :p jadu det blir väl att äta hemma sen vidare på fest :)

2010-12-31 @ 13:38:58
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postat av: Jhh

sv:härligt:)

Har inga direkta planer, sj? :)

2010-12-31 @ 15:16:35
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/
Postat av: |A l i c e|

SV jadå, var nyss och badade med några kusiner. Ska du hitta på något roligt? ;)

2010-12-31 @ 15:41:34
URL: http://anilden.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0