2 svar på 2 frågor!

Postat av: Anonym

har du haft sex?

Svar: Hej anonym. Först vill jag bara säga att kommentera med era namn, snälla!! blir galen när jag inte får veta vem det är som frågar mig olika saker, eller kommenterar överhuvudtaget. Men på tal om frågan, det finns ingen som helst anledning till att någon av er ska veta om jag har haft sex eller inte. Även fast jag lovade er om att vara ärlig på frågorna ni ställer mig, så är det här en sån pass "privatfråga" som jag behåller för mig själv. INGEN av er behöver veta, absolut ingen!
Kram!

Postat av: Elionore

-Hur länge har du bloggat?
-Varför började du blogga?
-Ungefär hur många unika läsare har du per dag?
-Din favorit sport?
-Favoritfärg?
-Favorit mat?
Hej Elinore! Jättekul att du ställer så många olika frågor, ska försöka svara på dom ordentligt och bra.

- Jadu, det var en bra fråga, jag har bloggat sen 2007-2008, så 2-3 år måste det bli. Har faktiskt inte tänkt på det särskilt mycket, men runt där måste det vara, och jag älskar bloggningen, absolut!

- Jag ville skriva av mig, få ut mina känslor någonstans, och kände att bloggning var en bra idé. Jag såg mina kompisar blogga, och självklart testade jag det och ville senare börja. För er som inte har läst min blogg så länge, eller bara här på blogg.se så kan ni kika på min gamla blogg, den finns faktiskt kvar med gamla videobloggningar. (http://emilygran.blogspot.com).

- Det varierar jättemycket, ena dagen kan det vara runt 20, andra dagen närmare 50 om inte fler än så, och ja det är mina unika läsare!

- Min favorit sport är helt klart..innebandy. Jag har spelat innebandy i närmare 6-7 år, och jag älskar verkligen de! Kan inte vara ifrån det så mycket, vill hela tiden spela och utveckla mig mer och mer. Sen 1 ½ år tillbaka så står jag i mål, det är riktigt kul. Har lärt mig så mycket under året, så det är bara forsätta att "nöta" på.

- Jag har ingen speciell favorit färg. Förut var det rosa som gällde, men det var de väll för alla små tjejer? Jag älskar mörka färger, tycker det är jättemysigt med mörka färger. Därför valde jag chokladbrunt till mina väggar i mitt rum, I love it! ♥

- Mamma's mat, helt klart! men favorit..det måste vara grillat, det är super gott. nygrillat kött, och färsk potatis men lite grönsaker till och en god sås, mums! Längtar redan till sommaren!!

Jag hoppas svaren dög bra till dig! Kram!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vårt rekord på en dag var 32, du har många, vi har vanligtvis 2-4 besökare men man ska väl inte ge upp?

2010-12-04 @ 17:20:34
URL: http://sommarkompisar.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0