17:41

Dagens shopping idag var väll inte så speciell, men jag hade ett eget tvång att köpa lite doftande ljus och någon lykta till det. älskar ljus, älskar mörka färger, såå mysigt!

Det kommer komma lite mer bilder på shoppingen i fredags, glömde ta kort på det. så lite mer bilder kommer iallafall. 5:e luckan ska öppnas idag, som jag redan gjorde imorse ;-) jag tycker det är som en tradition, tycker inte ni det? jag kommer nog aldrig växa ifrån en chokladkalender, eller jo någon gång men det är om ett bra tag. man ser hur dagarna minskar och hur nära julafton faktiskt är, underbart!

Ska läsa lite i innebandy boken och senare göra ett hemma spa, puss / E'

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin blogg :)

2010-12-05 @ 18:13:25
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0