underbar dag med mimmi och rosanna!

h e l l u  a l l a  l ä s a r e !

hoppas allt är bra med er. förlåt för dålig uppdatering idag. visste absolut ingenting om hur dagen skulle bli idag efter att jag skrev inlägget vid tolv när jag var hemma hos mimmi&rosanna. men efter den goda frukosten så klädde vi snabbt på oss och fixade oss inför att dra in till stan. först drog vi till deras 2 båtar och tömde ur all vatten som hade hamnat i båten, och duktiga jag hjälpte så gärna till ;-) efter det så drog vi in till stan, eller hälla, ja där iprincip allt finns ;-) vi var in på ikea och dom bjöd mig på lite mat där, korv med bröd, gott! efter det drog vi in till hälla och gick runt och kikade på kläder och skor. mimmi fick ett par skitsnygga skor. jag hittade också ett par, men köpte dom inte. det var som converse men inte märket utan bara "formen", om ni förstår? ;-)

så det jag fick med mig hem var :
2 chipspåsar ifrån ikea 9:-
lite godis från gottegrisen

känner mig inte särskilt nyttig nu, men så mycket som jag tränar , så är jag värd liiite åt gången. tycker inte ni också de ? ;-)

nej, nu ska jag ta mig an och svara alla kommentarer, är så dålig på att ta tag i det, och det är inte så några heller, så dags att sätta sig ner och svara! lika kul varje gång ;-)

puss / E'


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

lät som en trevlig dag :D

Fortsatt fin måndagskväll!

2010-08-02 @ 23:58:47
URL: http://amandafalk.se
Postat av: mimmi

SV: hihi jättte fin varen!!:d<33

hehe älskar dig med gummbebben!!:d<3



hehe okej då, då gör jag en, för nu vet jag iallafall att det är en som kommer titta hehe ! GO US:D<3

2010-08-03 @ 00:36:19
URL: http://mmaard.blogg.se/
Postat av: rosanna

Vi hade så kul,och spring turen var ju bara för skön>! måte göras om en massa gånger<3

2010-08-03 @ 01:34:54
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0