underbar dag, mamma&pappa firar 18 bröllopsdag!



bilden är tagen idag, jag & min underbara vovve ;-)

hej alla läsare! nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag på the studio. det tog nästan 4 timmar att vara där. alldeles för länge tycker jag, men det var det värt ;-) det är så himla synd att bilderna är så dyra. vi fick med oss dom 3 bilderna som är nedan hem. satt det var iallafall något, och det blir säkert nån mer gång, det är bara kul ;-)

ja, så har min dag sett ut! påvägen hem svängde vi förbi media markt för att kolla om vi kunde framkalla kort direkt, men dom skulle stänga om en kvart, satt det gick inte alls. men vi svängde förbi max, tog drive thru, och käkade ;-) eller jag och syster yster gjorde det, mamma skulle vänta på det tills hon kom hem eftersom hon har gjort en riktig måltid till henne & pappa. dom firar 18 år bröllopsdag idag. mamma har fixat rosor som står ute på bordet, och det ligger rosblad runt med en hjärtchoklad ask. romantiskt av henne!
hon har lagat lax med mos, gjort som en planka, fast med lax&mos, mums! själv får man sitta och kolla på när dom smaskar i sig de ;-) haha!

sitter fortfarande med sminket, blev faktiskt otroligt nöjd över sminkningen & det är tur att jag ska till make up store i oktober. då får jag också lära mig. när jag var där under dom timmarna vi satt och vänta, kunde jag verkligen tänka mig att jobba där. fixa kunder, ta emot kunder, sånt som jag verkligen vill hålla på med ;-) eller säg något jag inte vill hålla på med ? haha..

nej, nu ska jag ta en riktigt svalkande dusch. håller på och kokar sönder i mitt rum. solen har legat emot rummet hela dagen, så ska vädra både täcke & kudde, och öppna fönstrerna helt.

jag hoppas det blir precis lika fint väder som idag imorgon, då blir det att pressa hela dagen! jag måste samla på mig färg nu.. hann inte så mycket idag. ni som vet, vad blir det för väder imorgon?

eller johanna har en stor koll på det, så ska höra med henne ;-)
väderexperten är det vad man kan kalla henne, haha ;-)

duschen nu, puss / E'

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin bild, fett sööt hund =) vad för ras? =P

Roligt att vara modell för en dag, har ni betalat och allt själva elr? =)

2010-08-14 @ 23:06:23
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS - Uppsalabo

NATTENS BLOGG!!!

Skriv bara "jag är med" i senaste inlägget och du är med och tävlar om en chans att bli länkad inför 2000 unika besökare!



Kom igen, du missar inget!

Kram från Molly - Uppsalas fjärde största blogg!

2010-08-14 @ 23:24:44
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0