torsdag!

Hej mina söta läsare! ♥

Som ni vet, så spenderade jag dagen med elin, och det är därför jag inte har skrivit så mycket. något inlägg dök upp innan jag drog ut i solen, och innan träningen också. (ett och samma inlägg). men iallafall, jag umgicks med elin idag, och det märktes verkligen att vi inte hade träffat varandra på hela lovet. så mycket som vi hade och prata om, det var säkert 3-4 timmar vi bara snackade. vi satt på en film, men pratade under hela filmen, och kollade inte ens på den, haha! men det var iallafall skönt att prata med henne, även att umgås.

När hon hade dragit hem, så tog jag det lungt en stund, bytte om till bikini och drog ut och sola en stund. jag trodde jag skulle cykla, så jag gick ifrån solen en stund innan, men så kom pappa hem, och tur som man har, så fick jag skjuts, toppen! vi körde som uppvärmning 2 varv på 1 km, så alltså 2 km. sen körde vi back träning. vi började att springa upp och ner för backen 1 gång, och sen göra 20 situps. efter det var det bara att ta sig upp igen och sen ner, och 10 situps när man var klar med andra omgången i backen. och så en gång till upp och ner för backen, 3 gånger alltså. kanske inte låter så jobbigt, men det var det verkligen. även om jag inte känner något nu, eller tyckte det var så jättejobbigt sen när man hade kommit ner i varv, så var det hur skönt som helst att springa upp för backen. jag märker verkligen hur mycket muskler jag har lagt på mig, om man jämför med förra året. så det är skönt!

När vi var klara med allt, så åkte pappa iväg till en kompis, så jag satt och vänta på han en stund, men vi åkte iallafall vidare hemåt sen. så kom hem till lagad mat, kycklingsallad. underbart gott verkligen ;-)
och så blev det mycket snack om saker och ting. men mamma hade tydligen bokat mig, eve och henne för "modell för en dag". hon ville så gärna ha fina kort med hennes döttrar, så fine, jag bjuder på de ;-) haha! nej, men det ska faktiskt bli kul. har sett mina kompisar göra det, och dom blev hur fina som helst. man blir sminkad där, så det ska bli väldigt kul och se hur dom sminkar mig, mamma och eve. bilder kommer komma upp, absolut! vet bara inte hur många bilder mamma tänkte beställa, utan det återstår och se ;-)

Herregud vad jag snackar. men då har ni något att läsa iallafall ;-)

Morgondagens planer är: arosfortet med laget, superkul ! ♥

Men nu ska jag fixa en ny header, fixa runt med lite bilder, vi får se om jag får ihop något ;-) tänkte även byta bakrundsfärg, vad tycker ni om den idéen ? ;-)

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0