torsdag!

hej alla läsare!

jag känner att bloggen står stilla alldeles för mycket nu för tiden. jag vet inte varför, eller visst har jag anledningar varför jag inte bloggar så mycket längre, men jag ska endå kunna slänga in ett inlägg lite när som helst ;-) men jag försöker så gott jag kan, jag hoppas det är okej för er iallafall. ser att mina underbara läsare endå läser bloggen varje dag, statistiken höjer sig, so good!

men dagen idag har varit som alltid, eller kanske inte som alltid ;-) har umgåtts med sara idag, som jag inte har träffat på nästan hela lovet. och så självklart några dagar innan så träffas vi.. haha, vi bor närmast varandra, men det är tur att det blev av någon dag iallafall ;-) som jag har glömt att ens nämna här, så har jag klippt mig idag, fräschat upp håret och sen få bort det slitna. de va en hel del, så just nu skulle jag kunna ta bort allt, missnöjd.. men jag är så ovan att se mig i kort. eller kort och kort, de är en liten bit ifrån vad jag hade förut. men det växer ut, och håret mår just nu bara bra ;-) ni ska få se före och efter bild någon dag, har inte orkat fixa något än tyvärr. och på lördag ska jag färga håret med hårfärgen jag visade på en videoblogg, om ni minns det ? så det ska hamna i håret på lördag, ni får självklart se hur det blir ;-)

senare nu på kvällen så hade jag träning med laget, 1 km först sen 3 km och sen 1 km intervall. underbart ! sen knäböj 40 m och 40 situps, härligt va ? ;-)

mötte upp mimmi senare på kvällen, vi måste passa på att umgås ute så sent på kvällen, nu innan skolan och allt drar igång ;-) så vi va ute ett tag innan vi båda höll på att frysa sönder. så det var bara att cykla hemåt, och nu har man hunnit fått upp kroppstempen igen haha!

ska forsätta prata med lite kompisar på msn, sen är det nog dags för mig att sova ;-)
ska man vänja sig, så är det nog dags, eller ? ;-)

puss / E'

svarar på kommentarerna strax ;-)

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0