tisdag ♥

Hej igen! Förlåt för att ingen videobloggningen har dykt upp än. men den laddades för fullt på min syster's data, eftersom jag ska få in den på mitt youtube-konto. men självklart så stannar hela datan upp, så nu vet  jag inte när den kommer. min data som jag sitter vid nu är helt okej faktiskt. den börjar komma igång efter 2 om startningar? herrejösses.. men iallafall, då vet ni varför ingen videobloggning har kommit upp. den ska upp här, det lovar jag!

Men dagen idag har varit helt underbar. det började med att jag cyklade hem till jonna och sen väntade vi på mimmi där. vi drog iväg och pratade, bara umgicks helt enkelt ;-) efter att vi hade suttit och snackat ett tag, så åkte vi hem till mig och slog på filmen mean girls. den var helt konstig i början, så fick spola fram till att filmen hade gått en kvart. vi kollade aldrig klart på den, så vi slog på nästa film som blev irene huss-tatuerad torso. till den filmen så gjorde jag lite mat till oss 3, duktig jag är va ? ;-) det blev marinerad kyckling och strips. kanske inte så svårt att göra, men både mimmi och jonna tyckte det var smaskens, så då måste jag alltså ha lyckats ;-) vi hann tyvärr inte se klart på irene huss heller för att vi skulle iväg till både mimmi och jonna innan springningen. så vi drog hem till jonna, och hon tog med sig byt om saker, och sen hem till mimmi där båda böt om till springkläder, ja det var då när jag tog den snygga bilden på oss med mimmi's webbkamera. men det var hur skönt som helst att springa, även om luften var väldigt kvav.

först så sprang vi 1km som uppvärmning, alla tillsammans. sen 3km i sin egen takt. jag sprang nästan hela vägen med rosanna. vi börjar bli vana snart att springa brevid varandra eftersom vi nästan har samma fart när vi springer. så det var väldigt skönt att ha henne brevid och sen springa. vad det kan snackas ibland fast vi springer och fast det är jobbigt. haha! men såna är vi ;-)

när vi var klara med 3km, som gick bra, så körde vi intervall träning på 1km. det är när man springer i ett led, rätt lågt tempo, och sen ska den sista springa först osv osv.. det var jätteskönt att ruscha sådär, så ska nog börja köra så själv. mellan varje stolpe man springer förbi. det lär nog ta mera ;-) vi får se.. sen efter det, så körde vi olika övningar, som jag verkligen känner av nu. träningsvärk imorgon ? YES. och jag som har backen också, hur ska jag orka? jag orkar allt, tror jag..

men anyway, jag drog hem och åt och duschade. drog nästan direkt och mötte jonna senare och sen umgicks vi en liten stund tills tessan, niklas, andreas, mimmi och anton kom, och nej inte anton vi brukar va med, utan en annan ;-) vi cyklade runt, jag och jonna för det mesta och sen va vi med dom en stund. vi drog till forsen, och ja, gjorde lite allt möjligt. kasta sten i vattnet, chillade och hade kul.. drog hem vid halv 10, och redan då var min data väldigt seg. men jag verkar ha fått igång den, TUR FÖR DEN ;-)

nej, nu ska jag krypa ner i sängen, tar nog med datan..

imorgon blir det att umgås med hanna ♥

så uppdateringen imorgon kan bli liite låg. KOMMENTARERNA tar jag imorgon, jag måste verkligen sova nu, om jag ska orka med dagen imorgon ;-)

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0