Städaaaa..

God morgon alla läsare, eller god eftermiddag kanske det är ?

Dagen idag har varit underbart lugn. det här behövde jag, sömn och lugn&ro. har fått saker gjorda också, som att städa mitt rum efter att alla var här igår, och sen har jag hunnit sätta på en tvättmaskin med min och syster's kläder. hela mitt skåp i mitt badrum var proppfullt av kläder, så det var bara att kolla vad som skulle tvättas och inte tvättas, och det var iprincip allt.. så nu är det skönt att det ligger i tvätten och blir rent. ska snart ta mig ner till tvättstugan och kolla om det är klart. ska hänga upp det också, duktig man är ;-)
och vädret är inte heller det bästa, så då var det lika bra att jag tog tag i städningen och tvätten idag. just nu är det molnigt och blåsigt, men tidigare idag har det hunnit regna en skvätt, och förmodar att det kommer mera senare. kanske blir som förra gången jag & mimmi sprang, att det spöregna ? haha, men det var bara skönt, kläder efter väder kanske vi inte gick efter. båda hade shorts & t-shirt, men de gjorde ingenting!

Senare ikväll drar jag ut med mimmi & kanske rosanna ut och springer. ska bli väldigt skönt att springa 3:an och sen 1:an (fullt ös). och sen alla situps, ja allt som jag skrev & berättade om igår ;-)

Kommentarerna och designen tar jag efter att jag har hunnit hänga upp tvätten och ätit. känner att det luktar mat enda upp till mitt rum, så det kanske är bäst att gå ner och kolla om det är klart, så mamma och pappa slipper skrika att det är mat för att de dunkas musik i mitt rum. haha!

Ha en jättebra söndag, uppdateringen kommer lite senare..

Puss / E'

Fick höra av mimmi att hon hade tagit lite bilder när vi alla var här om dagen, så ska kika hennes blogg nu, och självklart tar jag dom som hon har lagt ut ;-) så lite bilder kommer allt, bra va ?


Kommentarer
Postat av: johanna

sv; tack :D jo det är fint, hur är det med dig? :)

2010-08-01 @ 14:31:03
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: josefine

allt är från gina ;) tror jackan kostade 399 ;P inte säker så du får kolla ;D

2010-08-01 @ 14:56:55
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: PETRAJOHANNAZENOBIA

åh tack :D misssyouto!

2010-08-01 @ 15:06:03
URL: http://johannazenobia.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0