springa på morgonen!



jag sitter fortfarande uppe men vet faktiskt inte varför. båda mina älskade vänner har loggat ut ifrån msn, så snackar med emelie & michaela nu ;-) lite folk som är uppe iallafall. klockan börjar bli mycket, och jag som ska försöka vända på dygnet snart? haha hur ska de gå ? ;-) jag som tänkte göra det den här kvällen, noway!

men iallafall, imorgon på morgonen, ställer klockan som alltid 9:10. så käkar jag en rejäl frulle innan jag drar ut och springer ;-) vi får se vart det blir någonstans, men det lär ju vara väldigt bra om jag är trött som jag alltid är på mornarna. men jag piggnar nog på mig!

jag springer på morgonen eftersom mina tjejor ska springa senare på kvällen, alltså hela laget, men då är jag hos min mormor, så då hinner jag inte. bättre att ta de på morgonen isåfall så jag får det gjort ;-) tänkte ta det idag men det strunta jag i, ville hellre slappa & kolla på tv. haha ovanligt för att vara mig, men nu har det blivit så, njuta över dom få dagarna kvar av lovet, typiskt mig!

nu ska jag forsätta kolla på något helt konstigt program på MTV.

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0