springa i regnet ?



God morgon alla fina läsare!

Sovit gott ? det har jag hunnit med faktiskt, även om jag gick och la mig rätt sent igår och vaknade tidigt idag. när klockan gick igång 10 över 9, så ville jag verkligen inte upp, gjorde ungefär vad som helst för att slippa det, men det var bara att gå upp. ska jag hinna vänja mig så är det dags ;-) jag börjar vid 10 över 8 på måndag, men klockan 10 över 9 är en bra "mjukstart" haha!

För en liten stund så regnade det hur mycket som helst, men det verkar ha lugnat sig med det, så ska ut och köra min egna lilla runda strax. vädret kan inte stoppa mig iallafall!

Så nu ska jag ta på mig träningskläderna & sen dra ut i ungefär 10-20 minuter, vet inte exakt hur lång tid det tar ;-) uppdaterar när jag är hemma OCH nyduschad, underbart! jag måste kunna piggna till på det, en härlig dusch och springa.

puss / E'

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha ja, brooke är grym!

2010-08-17 @ 10:30:53
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0