skola imorgon ? :/



G o d  m o r g o n ! ♥

Nu har jag vaknat, eller för ett tag sen ;-) orkade gå upp vid halv 10, men vaknade runt 9, men självklart låg jag och drog mig i en halvtimme. sista dagen man fick ligga kvar i sängen och inte behöva känna någon stress. jag har lite små panik inför att skolan börjar imorgon. jag känner att jag behöver få en hel del gjort..

* städa mitt rum ( ser ut som en katastrof )
* färga om mitt hår, det blev alldeles för ljust

ja, de är nog det viktiga ;-) men det viktigaste av allt är att jag ska umgås med mina 3 tjejor idag, johanna, mimmi och jonna. ska bli hur kul som helst! vi får se vad vi hittar på, men something fun ;-)

mimmi kom för ett tag sen, så ska vara social mot henne nu, puss / E'

skola imorgon, F*N!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

de flesta agenturer har castings vissa dagar där du kan komma dit och de får träffa dig och ta bilder .

Annars kan du skicka bilder till agenturen via mail .

Klicka in på deras hemsidor och ta reda på hur du kan göra :D

2010-08-22 @ 18:19:18
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Bella

SV: haha jaha, jaa den är jätte bra men den kunde fan vart bättre tycker jag men den va bra ;)



Är jag lik Jonna? haha jahapptackdå :D

2010-08-22 @ 18:31:32
URL: http://iibs.blogg.se/
Postat av: Elionore

okej, ingenting speciellt faktiskt, du då? :)

2010-08-22 @ 20:43:30
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0