onsdag!



mimmi är för söt alltså ;-) det är hon som har gjort den här till mig, underbara vän! ♥

hej alla läsare! förlåt för dålig uppdatering men dagen har varit fullspäckad kan man säga. jag har umgåtts med hanna hela dagen. vi har pratat en hel del eftersom vi inte har setts på hela lovet & sen har vi kollat på film. det vart: säg att du älskar mig. har ni sett den, och vad tycker ni om den isåfall?

och som ett litet avslut så tog vi en powerwalk som blev på en timme nästan tror jag. jag är så van att ha ett helt annat tempo när jag är ute och rör på mig, jag springer för det mesta och då blir det så mycket högre tempo. men nu var det gå som gällde, och jag tyckte det var lika underbart verkligen! så ska försöka ta en gång i veckan minst och gå ut och promenera, powerwalk eller inte spelar ingen roll, bara jag kommer ut. som hanna sa idag: de är helt underbart att bara komma ut och gå en halvtimme. man får så mycket att tänka ur på, och samtidigt rör man på sig på ett bra sätt. och så har jag endå sällskap av min lilla vovve, så då är det nog bra att jag tar en gång i veckan minst och går ut och går, det behöver vi, jag och chica ( min hund ) .
powewalken vart istället för simningen med målvaktsgänget. privata things, så det var därför jag inte kom. men ska försöka komma dit till nästa onsdag, JAG MÅSTE & JAG VILL!

imorgon spenderas dagen med en annan vän, elin. vi har inte heller setts på hela lovet, så det var ett tag sen. jag har varit hur dålig på att träffa alla vänner, men har nästan aldrig haft tid, så vi fick lov att klämma in en dag som båda kunde, och de tog ett tag, men så blev det tillslut imorgon ;-) vet faktiskt inte vad vi ska göra, men ni får veta allt senare på dagen. ska iväg senare mot kvällen och träna med laget. imorgon är det backen som gäller som jag redan har skrivit om, KÄMPA !
vi får se hur trött jag är imorgon ;-)

& tack för alla kommentarer igen, alla komplimanger, TACK! ni lyser upp min dag verkligen, blir otroligt glad! ;-)

har självklart duschat idag efter powerwalken, glömde lägga in de ;-) & kvällsmaten idag blev enkel, pannkaka. riktigt gott faktiskt ;-)

nu ska jag forsätta kolla lite på datan & sen skrolla till någon BRA kanal. den som jag kollar på just nu, SUGER rent ut sagt haha ;-)

puss / E'





Kommentarer
Postat av: mimmi

haha gullig bild :)



sv: high five again ;)

ett ord som passar in på filmen = S-Ä-M-S-T!! :D<3

2010-08-11 @ 23:36:22
URL: http://mmaard.blogg.se/
Postat av: rosanna

sv. jaa verkligen, måste planera in en! :) du kan väll skickat ett sms när du kan nån dag så skickar jag och mimmi också! :)

2010-08-12 @ 00:35:49
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0