om målvaktslaget!

målvaktsträningen var helt underbart bra idag! vi hade ingen träning utan som en liten avslutning, en liten jobbig avslutning faktiskt.. vi fick reda på att vi inte kommer forsätta att ha målvaktsträningarna längre, men att våra tränare kommer att åka till våra vanliga träningar och träna upp oss endå.. väldigt tråkigt att höra, eftersom vi i målvaktslaget har kommit så nära varandra, och stöttat varandra hela tiden! älskade verkligen allt med lilla laget. så känns trist att bara lämna de såhär. men vi hoppas på en ny säsong ;-) som min tränare niklas sa: även om de blir såhär så ska vi forsätta att kämpa och inte ge upp! absolut inte, iallafall inte jag. jag ger inte upp i första taget iallafall ;-) men kommer sakna alla extremt mycket! även om man ser vissa i skolan, så blir det endå inte samma sak.. vi grillade korv och körde en liten lek, supermysigt!

tack niklas & jennie för allt, extremt tacksam för allt som ni har lärt mig under 1 år, tusen tack! och är också väldigt glad att ni kommer och hjälper oss, vi behöver de, helt klart ;-)

& tack till alla målvaktskompisar också, ni är bäst!
kämpa på som ni gör, vi allihopa fixar det här!

/ emily

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är roligt när man kommer så nära varandra, allt bra? =)Kraam!

2010-08-26 @ 15:11:14
URL: http://hertismandis.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0