Nu är det dags för frukost!

God morgon alla läsare ! ♥

Just nu sitter jag här hos mimmi & rosanna, och vi har nyss vaknat. vi hade ställt klockan på 10:30 men vi alla somnade om och vaknade en timme senare. men nu är vi iallafall vakna och ska snart gå ner och äta frukost som blir våran andra halva av melonen. hur gott som helst!

uppdaterar sen när jag är hemma, vi får se hur länge jag stannar här ;-)
vi har tänkt dra ut och springa idag igen, 3km först och sen 1km som igår.. vädret är inte helt okej idag, utan som vanligt är det molnigt och jag tror det regnar litegrann också, om det inte har slutat. men det gör ingenting, vi springer även om vilken väder det är.

ha en jättebra måndag! ♥



j a g  o c h  m i m m i  n y s s , h e l t  n y v a k n a  ♥

Kommentarer
Postat av: TT

Hej där,

Hamnade på din blogg av någon anledning och måste säga att du är helt otroligt snygg och fin. Hur lång är du?



Hoppas du får en bra dag!

2010-08-03 @ 08:49:53

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0