nattbloggning ;-)

Hej igen mina söta läsare!

Vissa av er kanske ligger och sover nu? inte jag, som ni kanske märker hehe ;-) jag sitter fortfarande uppe och pratar med min älskade vän mimmi. där har ni hennes blogg också, nu när jag endå är igång och skrev lite om henne ;-) men iallafall, har inget speciellt att berätta eftersom jag fick med det mesta i förra inlägget, eller då när jag berättade om dagen. imorgon så kanske jag & mimmi ska umgås lite, vi får se vad hon vill och så.. väntar fortfarande på svar ifrån henne ;-) men ni får veta allt imorgon, I promise!

jag håller verkligen på och kokar sönder i mitt rum, blir tokig på de!
så ska öpnna fönstrerna igen HELT, och sätta på mp3:n och lyssna på musik samtidigt, underbart va ? ;-)

nej, nu måste jag vädra innan jag dör här inne!

skriver god natt nu, eftersom inget mer inlägg dyker upp idag ;-) eller jo, idag kommer det uppdateras mera, men inte just nu.. först sova, helst!

vi får se hur uppdateringen blir imorgon, eftersom värmen har kommit tillbaks, och jag ska ligga och pressa i solen med kall en coca cola zero i handen, underbart!

men vi får se helt enkelt hur vädret blir imorgon, puss / E'

VÄDRA NU!! godnatt! ;-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha okej, varför ska du took träna innan skolan? =D 18:e sj? Tyvärr har inte bloglovin vet typ inte vad det är men ska kanske skaffa, men ska byta namn något förslag? =P

2010-08-15 @ 01:11:09
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Varse, varse =D

jaha okej, ja förstår det =D

Hade ni något erbjudande elr kan flera göra så? =P

2010-08-15 @ 01:29:54
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: Alicia

javisst jag lägger till dig straxt ;)

2010-08-15 @ 07:55:49
URL: http://isthissomething.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0