my day today!

Hej! ja, planerna blev som jag skrev i mitt förra inlägg. jag duschade och cyklade iväg till alla kompisar som satt på ett ställe. jag umgicks med några ifrån klassen & sen tessan&bella. äsch, jag kan lika gärna rabbla upp alla här ;-) mimmi, jonna, niklas, anton, och så tessan&bella.

Det var en jätteskoj kväll, även om jag var helt slut efter träningen som jag definitivt behövde, men som var för jobbig. för er som inte vet, så var vi vid en backe, som vi kallar för teknikbacken. på vintern så åker alla skidor, snowboard och ja sånt ;-) men nu är det ju sommar, så vi passar på att träna upp och ner för den backen. ja, visst lät det jobbigt att bara springa upp och ner för den ? dubbelt så värre.. skriver upp nu vad vi gjorde.

* först så började vi med att springa fram och tillbaka mellan olika stolpar. det var liftstolparna vi gick efter. och dom var 4 stycken och följde upp för backen. så det var som "idioten" om ni vet vad det är?

* sen gjorde vi 5, 10, 15, 20, 25, 30 av varje (upphopp, armhävningar och situps).

* sen sprang vi till mitten stolpen fram och tillbaka 5 gånger. så fram och tillbaka var EN gång osv osv..

* sen körde vi idioten igen.

skrev inte upp träningsövningarna i ordning, så ni vet!

ja, det var nog de ;-) det kanske inte låter eller ser jobbigt ut, men det var det verkligen. och som uppvärmningen sprang vi 1 km. tyvärr var vi inte så många idag utan jag & en till kille, max. sen var hannes där, men han var lite smått sjuk, eller höll på att bli förskyld, så han var bara med och tittade tillsammans med våra 2 tränare. och jag kan bara säga en sak av träningen: att ha så kul på en träning som kan vara så jobbig, är helt underbart! petsson (niklas, min tränare), skämtar alltid till om saker&ting. jag tar ingenting här, självklart var det om mig ;-) när jag blir riktig biff tack vare att jag tränar så mycket.. haha! inge mer om de ;-)

så just nu sitter jag här och pratar med mimmi, jonna och anton på msn. vet inte om det blir lika sent med msn ikväll igen, som mimmi säger : MSN-LAN IKVÄLL! så kan väll bara hålla med om de ;-) vi får se hur det blir. men som ni vet, om ni inte har glömt det, är att jag, mimmi och jonna åker iväg till stan imorgon. ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ BLI SMINKAD! ska bli superkul verkligen! bilder, alltså före & efter bilder kommer självklart, och så hoppas jag att jag minns allt hon säger, när hon lär mig ;-) kanske ska jag bli make-up artist? nää, kanske inte.. men man kan ju alltid testa sig fram om man tycker om det eller inte.


men nu ska jag forsätta prata med alla på msn, och sen packa lite saker så jag inte glömmer det viktigaste tills imorgon. mitt presentkort på make up store DET VIKTIGASTE! sen så ska jag göra lite saker, får inte glömma att skriva ner det ;-) ni får veta sen vad det är.. nu vart i nyfikna va ? ;-)

 

puss / E'


Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0