my day today!



<3

h e j  a l l a  l ä s a r e ! ♥

förlåt för den dåliga uppdateringen idag men har umgåtts med mimmi sen jag vakna, eller jag cykla hem till henne direkt efter frukosten och umgicks med henne till 7 ungefär. har hunnit med att sega med min data också, min data har sina dåliga dagar verkligen! men just nu funkar den jättebra, men tidigare kunde jag lika gärna slänga iväg den..

men iallafall som jag skrev så har dagen spenderats med mimmi och sen lite med tessan nu på kvällen. mimmi håller på och sparar till ett par högtalare, riktigt nice ;-) dom är as grymma! men iallafall, så hon tvättade hennes mamma&pappa's bil när jag kom och jag hjälpte såklart till, så snäll som jag är ;-) haha, nej men när jag ser folk små jobba, så hjälper jag mer än gärna till. efter hon var klar med bilen så skulle hon klippa gräset som var mellan stenplattorna dom har hos sig. jag hjälpte till där med ;-) så nu har hon tjänat in lite pengar, och vet ni ? jag har också fått en litet mini jobb. jag ska rensa ogräs på baksidan hos mig, och sen dammsuga rent garaget och göra fint i carporten. när jag är klar med de, så får jag *** kr, secret ;-) och sen får jag *** av farfar på söndag när jag ska klippa gräset och sen får jag min måndagspeng också ;-) är rik den här månaden I think. me like!

men nu ska jag forsätta kolla på tv, och kika runt lite här innan datan får sin dåliga stund igen ;-)

har också svarat på alla kommentarer, duktig jag är!

puss / E'

morgondagens planer:

umgås med mormor, som var ett tag sen, väldigt längesen helt enkelt..

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0