modell för en dag imorgon, eller idag?



Imorgon är det modell för en dag som gäller. vi får se vilka bilder vi kommer beställa, eftersom korten inte direkt är världens billigaste ;-) mitt hår kommer vara utsläppt imorgon, och plattat. jag orkar inte fixa med lockar imorgon, eftersom jag har hört att dagen imorgon ska bli lika fin idag, ÄNTLIGEN ÄR VÄRMEN TILLBAKA! men helst av allt, tycker jag att det skulle vara lite kyligt imorgon. skulle vara perfekt, eftersom jag kommer vara sminkad, och inte blir det nog lite, utan rätt mycket, mer än vad jag brukar ha när jag sminkar mig själv ;-) bilder på mig, alltså på sminkningen och kläderna kan ni få sen när jag kommer hem. spännande va ? ;-)

Nog snackat om det. arosfortet var grymt kul idag, eller igår ;-) ta de som ni vill..
Det blev 2 lag. Ena laget hette Michael Jackson's fanclub, och där var det : tessan, ida, jonna och mimmi. I det andra laget hette De fyra vännerna och bella, och där var det: jag, bella, tove, karin och rosanna. och vilka vann? DE FYRA VÄNNERNA OCH BELLA, UNDERBAR VINST !

Men kul hade vi, och dom 2 timmarna bara flög iväg ;-) inte kändes det som att vi var där i 2 timmar. det var redan slut efter en liten stund kändes det som, och det märkte vi över att vi inte kom in längre till olika celler. men det får bli fler gånger, helt klart.

Det har varit en väldigt fin dag idag, med sol&värme. hann inte sola så mycket idag, eftersom vi åkte in med bussen och så lite senare. ja, justja. den bussen vi skulle åka, kom aldrig, utan den bussen kom timmen efter vi hade tänkt. samma sak hände ju när jag, mimmi och jonna skulle åka tåg. kommer ni ihåg att jag berättade det ? precis samma sak fast med tåget. det är tack vare sommarloven.

Nyduschad var jag för ett tag sen, och nu sitter jag här och ska snart krypa ner i sängen och sova. tar med mig min älskade mp3 och lyssnar på några lugna låtar, sånt är verkligen härligt!

puss / E'

svarar på kommentarerna imorgon..

Kommentarer
Postat av: Karin

Men jag vet varför bussen aldrig kom för bussen gick första gången halv 2 och andra gången 3 för jag kolla på datan :P Det var Bella som hade kollat fel :P <3

2010-08-14 @ 01:42:26
Postat av: emily

karin:

haha jaha :D men nu vet vi de till nästa gång de är sommarlov o allt ;) <3

tack för gårdagen sötnos !

2010-08-14 @ 23:21:35
URL: http://eemiilygran.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0