modell för en dag idag!

"modell för en dag", it's today!

kläderna är fixade, men håret är en stor katastrof just nu. tydligen ska man fixa håret själv, men sminket fixar dom där borta, något bra iallafall ;-) som jag skrev igår, jag kör på plattat & självklart utsläppt. usch, jag hatar verkligen att ha utsläppt när det är varmt ute, och ha smink också när det är varmt, usch.. iallafall jag känner mig otroligt äcklig i det just då. men vi får se hur allt blir & slutar ;-) 

dagen blir nog bra, jag uppdaterar DIREKT när jag kommer hem OM jag inte hoppar i poolen direkt ;-) det kanske är för kallt, har ju inte badat på evigheter.. men vi får se vad termometern står på senare.
senare ikväll blir det att träffa lite folk, umgås med dom oså! anton kommer hem idag, så vi får se om han hänger på, och är lite med oss ;-) 

ja justja! kanske ingen som vill veta, men mamma & pappa firar 18-års bröllopsdag idag. det ska firas med lite smått&gott ikväll, bla: kräftor, och lite annat gott ;-) gillar NI att äta kräftor, eller avstår ni helst ifrån att äta det ? vi får se om morbror med familj också kommer förbi och gör oss sällskap, let us see ;-)

nej, nu ska jag kolla lite på facebook, mailen & lite annat ;-)

ha en bra dag, puss / E'


Kommentarer
Postat av: sophie

när jag var där fixade dom håret också?:)

2010-08-14 @ 14:01:27
URL: http://sophiehellstrom.blogg.se/
Postat av: Michaila - vinn valfrit smycke!

Sv. Haha ja jag får kanske testa att lägga ut ett:D ska bara göra ett också, laddar man upp det på youtube eller finns det något annat sätt?:O

2010-08-14 @ 14:05:21
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; i stockholm shoppade jag mest, och sånt.. :)

2010-08-14 @ 15:10:21
URL: http://jessiees.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0