mina favorit tjejer ♥



jag, jonna och mimmi just nu!

hej alla underbara läsare ♥

just nu sitter vi hemma hos mimmi, så det är därför jag har kunnat ta lite webkamera bilder på oss. visst är vi söta ? ;-)

nu är vi 3 redo för en springtur i spåret tillsammans med laget, 4 km idag igen.. duktiga vi tjejor är, bara att kämpa ;-) imorgon är det målvaktsträning för mig, backen för mig och alla andra guys ;-) träningsvärk ? JAPP! men sånt får man räkna med, det här behöver jag verkligen.

nu drar vi, ha det så bra.. uppdaterar ikväll, när jag har bråkat klart med min data..

puss / E'

Kommentarer
Postat av: Ingrid

gillar budskapet du har i din header!

2010-08-03 @ 18:06:42
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Idag har jag fått linser med posten samt haft världens härligaste sommardag med min kompis Stina! Dudå?



Kram!

2010-08-03 @ 18:47:53
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0