lördag !



Här får ni en större bild på mig i mitt "nya" hår ;-) vad tycker ni?

Hej alla läsare! ja, som jag sa, så blev det ingen uppdatering förän mot kvällen. kväll och kväll kanske det inte är nu, men iallafall. har mest tagit det lungt idag, inte alls umgåtts med några kompisar eller så, ovant för att vara mig ;-) skönt med lite "lediga" dagar, right ? efter att mamma hade kommit hem från arlanda, så drog vi ett tag efter hem till mina 2 små kusiner, zacke & izac! de va ett tag sen jag träffade dom, så det var som alltid lika kul ;-) izac växer så det knakar. han börjar snart krypa, han är iallafall på god väg ;-) men var hos dom några timmar och sen drog jag och mamma hem för att laga något. det blev kebab & strips.. onyttigt onyttigt! men allt behöver inte vara nyttigt, iallafall inte alla gånger ;-) det vart bara jag & mamma, en egen kväll. det var ett tag sen ;-) om ni undrar varför hon kom hem från arlanda var för att hon skjutsade min syster och hennes kompis dit, för att senare ta flyget iväg till rhodos. lyx ungar, men ni får ha det så bra!

Självklart är var det dåligt väder. hörde att det spöregnade ett tag, men det kanske har gett sig nu ? ;-) jag hoppas att jag slipper cykla i regn imorgon, sånt orkar jag verkligen inte med! det kan regna när man ska slappa framför en film, eller något sånt ;-) inte när man är ute och ska ta sig någonstans, noway!

Nu ska jag forsätta prata på MSN och sen lägga mig ;-) somnade flera gånger under filmen jag och mamma kollade på, något som gick på tv.. pigg & fräsch imorgon, YES !

Drar hem till anton imorgon, så vi får se om jag uppdaterar något innan ;-)
OM inte, så vet ni varför ;-)


puss / E'

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: MissCM

riktigt snyggt! :D

2010-08-29 @ 00:35:27
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: PETRAJOHANNAZENOBIA

hahaha:)

Fin du var i håret också! tycker du verkligen de?, ja vi får se hur jag kommer att se ut på måndag, långt hår eller kort :D

2010-08-29 @ 09:58:13
URL: http://johannazenobia.blogg.se/
Postat av: Bella

SV: haha, okej tack då ;)

2010-08-29 @ 10:30:29
URL: http://iibs.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0