låten för sommaren 2010! ♥



Den här låten får nästan bjuda på hela sommaren 2010. det började med att jag och mimmi lyssnade på den här, eller johanna tipsade oss om den låten, eller till mimmi rättare sagt ;-) så vi lyssnade på den tillsammans, och båda ÄLSKADE den verkligen. sen har det följt med oss, vart vi än har varit så har vi dunkat den i våra mobiler. då gillar man nog låten alldeles för mycket ? ;-)
Vi har till och med suttit och sjungt den på en brygga, haha lite ragg maybe, mimmi ? ;-)
Nej, men jag älskar låten hur mycket som helst, och det är som att endast den låten kan få upp allt ifrån sommaren 2010. så det är därför jag väljer den här låten, u n d e r b a r t ! ♥

Jag kommer ladda upp flera videoklipp som är mina sommarlåtar, och som väcker minnen ;-) här är en av dom bästa iallafall, nån mer KAN dyka upp ;-)

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0