långt inlägg med mycket i ..

Hej alla läsare! har ni saknat mig redan ? ;-) haha nejdå, men förlåt för den dåliga uppdateringen idag. känner mig otroligt dum, men jag ska förklara varför den har blivit som den har blivit idag..

Jag umgicks med mimmi idag, och vi cyklade hem till henne först, tog det lungt där ett tag och sen vidare hem till mig. lite senare drog vi iväg till västerås för att fixa lite på media markt. framförallt framkalla bilder, som jag ÄNTLIGEN har gjort. nu sitter dom uppe på väggen, men tror jag snart ska ta ner dom. haha! jag ska nog köpa ett snyggt album och ha allt där, känns lite säkrare och bättre. & ja, ni kanske undrar vad det är för bilder? det här från sommaren 2010. det där låter nog lite för mycket haha, sommaren 2010.. men iallafall, det är från den här sommaren, massvis med minnen! så ville ha framkalla lite av ALLA hundra kort vi har tagit, så valde ut lite snabbt innan vi drog in. när vi väl var där, så tog det en stund tills den var klar, så vi drog till biltema och kikade på lite prylar, fick med mig en coca cola zero iallafall. efter det drog vi tillbaka till media markt. korten var inte riktigt klara, så vi gick runt och kikade på baser framförallt! mimmi ät helt tokig när det gäller sånt, och jag börjar bli det smått också. efter den här sommaren, har jag blivit så musikberoende tack vare henne ;-) men strunt i det, ska berätta lite när vi var där nu..

vi gick till baserna, och vissa funkade och spelade upp musik, så vi testade dom. riktigt skön dunk i en av dom, och för mycket i den andra. jag visste inte alls hur den andra funkade, så jag klickade på mitten av en liten kontroll och helt plötsligt dunka det ut för fulla muggar. jag blev hur rädd som helst, samtidigt som mimmi knappast visste vad hon skulle göra, vi båda hoppa till iallafall. men jag fick tyst på den, och satt på den igen för att kolla om jag kunde sänka. man skulle vrida som en gammaldags telefon ni vet? men inte funka det, utan vi försökte och försökte, men ingenting funkade.. & så en sak till. när vi lyssnade på musiken i basen, så sa mimmi: tänk om dudududu? (edward maya-låten) kommer. och så kommer den precis, vi båda kollade på varandra helt chockat, värsta läskigt.. men iallafall vi lät den vara tillslut och gick och kikade på ipod touch istället. den var kopplad till ett nätverk, så jag gick in på min blogg och kollade. riktigt häftigt! men iallafall, så klickade jag bort det TRODDE jag. så vi drog därifrån en stund och sen när vi kom tillbaka igen för att kolla på den ytterligare, så står det en kille och håller på och trycker på den, så vi står vid sidan av och väntar på att få gå dit. och sen när jag tar tag i den, JO VAD ÄR DET JAG SER? min blogg.. haha herrejösses vad pinsamt. den var fortfarande kvar på internet sidan, så jag hade bara klickat bort rutan, men inte sidan. så jag lite funderingsblickar på mig efteråt. men kul var det iallafall ;-)

påvägen hem så bjöd mamma mig och mimmi på en varsin milkshake från max. en lyx milkshake. vi båda behövde lyxa till det lite haha ;-) nej, men den var supergod och den drack vi påvägen hem. när vi var hemma igen så satt vi upp korten, som sen kommer på bild. och sen drog vi ut och cykla lite, mötte på lite kompisar, eller såg bara ;-) men vi satt och pratade, sånt som vi för det mesta behöver. senare ringde vi jonna, så hon kom också, vi alla 3 behövde prata lite! sen va vi till 10 ungefär, så vi följde med mimmi en bit och sen mötte vi på jon på hemvägen när vi skulle säga hej då. pratade lite med honom, och sen drog vi alla hem.

och nu sitter jag här, bloggar för fullt ;-) hoppas ni orkar läsa hela nu!

puss / E' 


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: okej ;D säg till när du lagt till :D

2010-08-15 @ 23:42:29
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: MATILDA

låter ju riktigt roligt :D

nej jag bor söder om malmö :D

2010-08-16 @ 12:25:31
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: MATILDA

nej jag bor hos mina föräldrar , jag tjänar inga pengar på min blogg och fotograferingar är antingen modelljobb eller plåtningar till min portfolio :D

2010-08-16 @ 12:28:02
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: rosanna

sv: jaa, vi var bra! :)

2010-08-16 @ 16:42:14
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0