kommentarerna tar jag imorgon!

hej alla underbara!

har fortfarande besök, så tar tag i kommentarerna imorgon ;-)
imorgon drar jag iväg till mina kusiner, och umgås med dom samt sover med dom ;-) ska bli väldigt kul!

men som sagt tar tag i kommentarerna imorgon innan jag drar iväg. får se om datan hänger med, om den gör det, så uppdaterar jag när jag är hos dom. eller nej, jag lånar min moster's isåfall, känns rätt osocialt att jag ska behöva blogga när jag är hos dom, som jag aldrig är hos annars.. sorry!

men nu ska jag gå ut, ta en filt och ha runt mig, och sen forsätta prata med dom på altan. uppdaterar nog en gång till idag, maybe two ;-)

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0