JAG ÄLSKAR DIG MIMMI/BEBBEN ♥

Mimmi min underbara vän. jag vet inte alls hur jag ska beskriva det här. allt det du skrev på din blogg, fick mig att gråta, självklart var det glädjetårar men att en sån text att göra en person så rörd. när jag läste den fina texten du skrev till mig, fick det mig att lyfta mig själv ännu ett stepp. jag fick mig själv att för en gångskull i livet känna mig speciell. att någon i hela världen tar mig för den personen jag är, och också gillar det, gör mig underbart lycklig!

gumman, jag vet inte alls hur jag ska beskriva det här eller berätta för dig hur mycket du har gjort för mig, hur mycket jag älskar dig & uppskattar dig för varje dag som går. jag kommer ALDRIG någonsin kunna tacka dig tillräckligt för allt du har gjort mot mig, även om jag skulle vilja det mest av allt just nu. allt det du har skrivit till mig kan jag bara slänga över till dig och skriva detsamma. så mycket vi har upplevt den här sommaren & hjälpt varandra för vad det än gäller, är absolut det som kommer sitta som längst i hjärtat. du kommer alltid vara den mimmi jag har lärt känna, den personen som är helt underbar mot alla, och som helt enkelt är världens bästa mimmi. jag vill börja och tacka dig för allt du har gjort för mig. vore det inte för dig, så vet jag faktiskt inte alls hur jag hade klarat mig med allt. det var en kamp, en sak som jag var tvungen att klara även hur det blev, och jag hade alltid dig vid min sida. du har gjort mitt liv till en av dom bästa! du ska bara veta hur mycket du har förändrat det, alltså på ett bra sätt. jag har vågat mer tack vare att du har stått där i väder & vind och hjälpt mig när jag har behövt det som mest. du har aldrig lämnat mig, och det är därför jag älskar dig. även fast vi har små tjafsat ibland, så tycker jag endå, som du skrev att det tillhör lite i vänskapen. allt kan inte vara perfekt alla gånger, utan lite tjafs här och där hör in. inte blir det något stort, utan vi klarar det själva med att lösa det, ja sånt som inte varar så länge som tur är ;-) men en gång för alla, MIMMI MÅÅRD, TACK FÖR ATT DU ÄR DEN PERSONEN DU ÄR IDAG! FÖRÄNDRA DIG ALDRIG, VA DEN MIMMI DU ALLTID HAR VARIT FÖR DET ÄR DEN MIMMI JAG ÄLSKAR MEST AV ALLT & DET ÄR DEN MIMMI JAG ALLTID KOMMER ATT KOMMA IHÅG ÄVEN HUR ALLT SLUTAR. EMILY ÄLSKAR SIN MIMMI, LIKADANT SOM BEBBEN ÄLSKAR SIN BEBBE, FÖR-ALL-TID GUMMAN!

tack & återigen tack.. du anar inte hur tacksam jag är över att ha dig som min närmsta vän, snarare som min syster. jag älskar dig ♥





DU ÄR MIN BIL, JAG ÄR BENSINEN. FÖR ATT VI SKA FUNKA, BEHÖVER VI VARANDRA. DET JAG VILLE KOMMA FRAM TILL ÄR ATT: VI FIXAR ALLT TILLSAMMANS ♥

JAG ÄLSKAR DIG / EMILY, BEBBEN ♥


Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: tack sj! Det var grymt, måste göras om <333

jaa, men det gick ju så himla bra, tycker du inte de?:D



Nu är det bara 6-packet som vänatar ;)<33

2010-08-03 @ 01:45:30
URL: http://rosannamaaard.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha ja !! :) hur e det idag då?

2010-08-03 @ 09:51:18
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: josefine

idag ska jag ner till centrum och färga håret, dudå? :D

2010-08-03 @ 10:39:36
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; hihi aa :)

idag ska jag med min pappa, morfar & lillebror till krisitanstad & kolla på cross :) sj?

2010-08-03 @ 11:00:56
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0