jag älskar dig bebben ♥

mimmi är för underbar alltså!

ville bara säga de ;-)

haha nej men vilken sommar vi har haft gumman. så mycket som vi har upplevt, kämpat och stöttat varandra, har betytt allt för mig. jag kommer aldrig kunna beskriva dig med ord, för mer än så är du självklart värd. men du vet vad jag tycker om dig, du är världens finaste vän! forsätt vara den mimmi du alltid har varit. jag älskar dig oavsett väder & vind, du är bäst, don't forget it!



sitter just nu och pratar med mimmi på MSN. tanken var att vi skulle ha som ett MSN-lan ikväll, men jonna loggade ut för snart en timme sen och anton har försvunnit någonstans. nej, det har han nog inte, men ingen msn för han verkar det som. så det är bara jag & bebben här, men det spelar ingen roll. lika kul för de! ♥

nu ska jag fixa lite på facebook & forsätta prata med mimmi på MSN.

som mimmi skrev på sin blogg var att, vad tycker ni om att jag skulle göra ett långt och stort inlägg som skulle heta "sommaren 2010". där kommer BARA massor med bilder komma, samt lite text också.. vad tycker ni om idéen ?

då blir det på allt folk man har umgåtts med, och självklart sånt som man längtar efter. jag längtar efter allt, tur att man har det mesta på bilderna. sommaren 2010, för-all-tid ♥

ni kan ju berätta vad ni tycker om idéen iallafall..

kika in på mimmi's blogg också, hon har lagt ut en liten paint-teckning som jag har gjort, haha! mästerverket or not..

http://mmaard.blogg.se

puss / E' ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha okej =D

tack så mkt, japp =P

2010-08-03 @ 00:46:22
URL: http://hertismandis.blogg.se/
Postat av: mimmi

tre ord behövs... JAG ÄLSKAR DIG! <3<3<3<3

2010-08-03 @ 01:29:00
URL: http://mmaard.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0