izac's dop!

Hej alla läsare! Förlåt för dålig uppdatering idag, men ni vet varför.. & jag har försökt att uppdatera lite tidigare idag, alltså efter dopet, men internet har krånglat väldigt mycket, det verkar vara något knas med internetet, men vi får se om jag får upp det här inlägget iallafall ;-)

Dagen idag har varit helt underbar. ja, ni fick lite bilder oufiten idag, och hur sminkad jag var, och håret.. första gången på länge jag är sminkad och har utsläppt, vad tycker ni ? ;-) men iallafall, dopet var jättebra, och izac var så söt. jag har bilder på han som kommer komma lite senare på det här inlägget. vi fick fika och sånt efter, och sen var jag snäll och hjälpte till och städa efter allt folk. när vi var klara, drog jag, mamma och pappa hem och sen lagade fixade mat. litegrann fattades, så mamma skjutsade mig till ica så jag handlade åt henne. hon skulle jobba hela dagen imorgon, så hon hade inte så stor lust att åka dit för att handla, räcker nog imorgon ;-) men mötte iallafall på 2 killkompisar där, haha! vi drog hemåt sen, och lagade klart maten. det blev hemmagjord kebab med pitabröd & grönsaker, supergott!

Nyss kom andreas, ella, zacke och izac hit. dom ska vara här hela kvällen och grilla. vi har precis suttit på grillen, så nu är det bara att vänta tills någon av mamma&pappa ropar att maten är klar. zacke tjatar om att jag ska ta med datan ut till altan, där alla andra sitter. så ska nog göra det. han vill lyssna på någon låt, så ska göra det ;-) snäll som man är!

ha en jättebra lördagskväll, puss / E'




Kommentarer
Postat av: MYMiC

Mnååå, så sjukt sööt :D

2010-08-07 @ 21:19:24
URL: http://mymic.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0