inlägg om dagen!

Hej mina underbara läsare!

Uppdateringen har varit både upp och ner idag, men om jag har kollat så har jag uppdaterat skapligt bra iallafall, bättre än vissa andra dagar.. ;-) dagen idag har spenderats med mimmi & anton. hur kul som helst! vi gjorde allt ifrån att cykla runt lite till att fixa cyklar, sitta vid datorn, och ja lite allt möjligt. vi var duktiga och bakade kladdkaka hos mig, och sen drog vi ut på en cykel tur. kom på nu att jag inte har hunnit berätta, men min cykel är upp och ner vänd i garaget med ett hjul.. haha yes! och nu kanske ni undrar varför? jo jag ska berätta..

Igår när jag och mimmi mötte upp jonna för att prata lite & umgås så möttes vi vid tuna skolan, a little place ;-) men iallafall, där ligger små glasbitar, vissa ser man, medans vissa är väldigt osynliga. så ja, jag lyckades köra över lite glas och några minuter senare märker jag att de inte går att cykla för att däcket nästan åker ur ekran eller va det heter. så slangen i däcket blev det hål i, så jag & mamma shoppade nytt däck och slang idag, great! bara för pappa att fixa det, så är min cykel äntligen tillbaka. så mycket som jag har använt min cykel i sommar, och som jag fortfarande gör ( inte just nu ) men annars, då blir det hel tomt utan den. man kommer överallt med den. så har fått snål skjuts av mimmi & anton. skjutsade anton idag på hans mini cykel, och bak satt han.

Men iallafall, en jättebra dag med anton & mimmi. & som ni har sett på mina inlägg nedan, så har jag färgat håret nu, och det vart för ljust, men vad skulle man förvänta sig av blekningsmedel? så det är väldigt ljust, och lite olik färgat. 2 förpackningar räckte inte, så 3 nästa gång då.. även fast jag har klippt mig så måste jag ha 3 stycken, hel sjukt! jag kom på nu att jag inte har lagt upp före&efter-bild på hur mitt hår blev efter jag hade klippt mig. men som ni ser på färg-collaget, så första bilden med en rosa randigt linne, så kort blev det.. men ska endå fixa en före&efter, så ni ser skillnaden, och så blir det säkert roligare också att kika på ;-) har jag rätt?

Just nu pratar jag med anton på msn. snackade tidigare med mimmi, men det blev filmtajm för henne och säkert rosanna också, så får smsa med min underbara vän istället! imorgon blir det att tjäna ihop lite pengar. ska nämligen klippa gräset hos farfar, om det inte regnar imorgon? vi får se.. snäll som jag är, så hjälper jag gärna till ;-) ska umgås med mina kära tjejkompisar också, och senare på kvällen blir det another guy MAYBE ;-)

Nej, nu ska jag bära upp datan, diska kladdkaksformen och sen ta på mig natt outfiten ;-) shorts & t-shirt!
Har också tagit tillbaka mitt underbara dun täcke igen. fryser jättemycket på kvällarna, börjar hösten kanske komma?
tummen upp för hösten- jag fyller år!
tummen ner- det blir kallare och kallare ute!

puss / E'

sista sommarkvällen idag med mina vänner, F*N! söndag imorgon och på måndag, jag orkar inte tänka att jag ska ta min fot in i skolan igen, det suger vissa gånger alltså! men bara att gilla läget, ;-)

Kommentarer
Postat av: Tanja och Selma

tack så mycket vad glada vi blir:)vad är det du gillar med bloggen? titta gärna in igen:)

2010-08-22 @ 09:35:52
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Michaila

Sv. Haha nej det är klart;D det ska jag göra så fort jag får lite tid över :D



Jag ska iväg och kolla på när min lille bror spelar hockey sj då?:D

2010-08-22 @ 09:56:14
URL: http://michaila.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det är klart att det inte räckte, är det inte slingningsfärg? det ser ut som det på förpackningen iaf :P

2010-08-22 @ 15:39:45
Postat av: Anna

kommentera på mitt senaste inlägg vilket palgg som du gillar bäst! kram

2010-08-22 @ 16:43:07
URL: http://annnadahlbom.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0