ingen uppdatering igår ?

God morgon alla läsare!

Förlåt för ingen uppdatering kom senare på kvällen. jag va hos anton till kvart i 10, och sen cyklade jag hem, och fy vad kallt det var. men iallafall, när jag kom hem så åt jag lite mat och sen drog jag upp och satt mig här en snabbis. redan då var jag påväg att somna, så de var bara att lägga sig. somnade direkt, och ovanligt så brukar jag lägga mig runt 2 på helgerna, men det blev före 12. hajken var jobbig,  kanske lite för jobbig ;-) men vi alla som var där klarade de 1.8 milen, och nu är vi väldigt nöjda över det ;-)

Ja, jag lovade er att berätta lite om hajken. tyvärr har jag inga bilder, fullt upp med annat! nej, men jag hade ingen tanke över det. vet inte om mimmi har lite bilder att lägga in på bloggen, isåfall tar jag lite bilder därifrån om de är okej ;-)

Hajken med klassen var väldigt spännande och rolig. som jag skrev, om man räknar bort allt de kalla, jobbiga m.m så var de hela väldigt kul. att få umgås med klassen som man går mindre än ett år kvar med, så var det väldigt kul. det hade de nog varit endå, men det är nog lite speciellt när vi nu är nior och inte går mer än ett år kvar tillsammans. vi gjorde allt ifrån att gå 1.8 mil till att sitta vid brasan och bara hade de superkul. jag har inget speciellt att berätta ifrån det, men det som räknas är att man har haft kul, eller hur ? ;-)
Tack så jättemycket 9:3, ni är bäst!

Det var lite om hajken, kanske inte så mycket men lite iallafall ;-) vet inte alls hur dagen blir. har precis dammat lite i rummet, det behövdes verkligen ;-) damm är ingenting jag gillar, så bort ska de förr eller senare ;-) tycker ni om att städa ?

Nej, nu ska jag forsätta damma lite, sen blir det att ta en sväng med dammsugarn, det behövs också tydligen ;-)

Ha en jättebra lördag! min syster & amanda ( hennes kompis ) åker utomlands idag. ni får ha det så jättebra! ;-)

puss / E'

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0