hajk imorgon med klassen!

Hej alla läsare!

Jag vet att jag lovade er att ta kommentarerna igår, men självklart så glömmer jag av det strax efter. typiskt mig! och jag hinner inte nu, måste packa klart till hajken och sen duscha. strax efter är det bara sängen kvar. ska upp väldigt tidigt imorgon, och åka hem till mimmi ungefär vid halv 7. om jag kommer va död, de är bara frågan.. och sen ska vi gå till sura, men jag tror faktiskt att det kommer bli superkul även fast jag vet att det kommer bli väldigt drygt att gå 12 km, ungefär 1,2 mil.. men de är säkert värt sen när vi är framme ;-)

Ja, så hajk imorgon och är hemma på fredag igen.. vi får se hur vädret blir, och om vi ens kommer sova något, men det måste vi nog för att orka paddla hem dagen efter ;-) vi får se om jag orkar & har tid att uppdatera på fredag. har lite saker att göra.. ja, vi får helt enkelt se ;-)

Idag var det fotografering i skolan, klassfoto och enskilda. hann se mitt enskilda väldigt snabbt på en data, och nja, kortet vart inte särskilt bra om jag får säga de jag tycker ;-) mina kompisar vart säkert så mycket sötare, som alltid ! drog vidare efter skolan med mimmi, johanna och jonna och fixade lite saker, bla köpa lite dricka och så till imorgon. köpte juice istället för cola, eller kolsyrat. får otroligt ont i magen, ingen aning om varför.. så vågar inte riskera något med de! vill iallafall vara där hela natten/dagen ;-)

Nej, nu ska jag fräscha upp mig med en skön dusch, och sen packa klart de sista ;-) lite får jag ta imorgon, sånt som jag använder idag & imorgon..

puss / E'


Kommentarer
Postat av: Bella

Ni kommer frysa ihjäl! :O

2010-08-26 @ 13:01:09
URL: http://iibs.blogg.se/

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0