god morgon!

G o d  m o r g o n ! ♥

Duktig som jag är, så gick jag upp 9 idag, KAN NI TÄNKA ER ?
Jag är hur trött som helst just nu, men om jag ska vänja mig så är det dags och sen slipper man sova bort hela dagen ;-) har inte så mycket att berätta just nu, men jag ska spendera dagen med mimmi. för er som inte visste, så ska jag sluta KÖPA godis, chips och allt sånt onyttigt ;-) man får bara äta när föräldrarna köper hem, men annars inte. som mimmi skrev på sin blogg bla, är att man sparar mer pengar osv.. vi ska hålla upp tillsammans, eller iallafall inte köpa ;-) underbart!

Vädret idag verkar inte vara alls på topp, som alltid.. *suck*
Så jag vet inte om vi ska kika på film eller hur det blir. vi ska iallafall ner till ica och köpa mycket färska frukter, gott det låter va ? ;-) så det blir det & en film antar jag. och vet ni vilken film då?
- the last song! nu hinner vi iallafall se den.. mimmi har lyckats gråta till filmen, så det är inte alls omöjligt att jag också gör det.. vi får allt se ;-)

ha en bra fredag, fredagsmys today!
puss / E'



en nyvaken emily!

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0