god morgon!



God morgon alla läsare!

Har vaknat för ett tag sen över att dom här 2 (på bilden) kittlar mig, haha! suck på dom, men älskar dom endå. jag har nyss ätit klart på frukosten, men både amanda och vilma har sitt kvar, så det blir att vänta på dom. jag har ingen aning om vad vi ska göra idag, men vi ska ha liten spa-dag, bada fötterna, och sånt myspys ;-) inte är vädret bra idag heller. om det inte börjar bättra sig är jag väldigt nära att sola solarium, vilket jag egentligen inte vill och ska, men vill behålla min färg tills skolan börjar..

nej nu ska jag forsätta kolla på tv med kussarna.

ha en bra dag alla, svarar på kommentarerna när jag kommer hem.

puss / E' ♥

Kommentarer

Skriv några söta rader till mig ♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0